.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس هشتم از ساعت 24 امشب آغاز می شود و به مدت یک هفته تا ساعت 8 صبح پنج شنبه " پنجم اردیبهشت" ادامه دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علیرضا افشار با بیان این که هیچ مشکلی در برگزاری دور دوم انتخابات وجود ندارد افزود : توزیع تعرفه ها میان 54 حوزه انتخابیه ای که مرحله دوم انتخابات در آن برگزار می شود از دیروز آغاز شده است و همه این حوزه ها آماده برگزاری انتخابات مرحله دوم هستند.

وی همچنین گفت: امروز آخرین مهلت شورای نگهبان برای تعیین تکلیف صحت انتخابات حوزه های انتخابیه ای است که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده است زیرا از امشب تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این که انتخابات مرحله دوم هشتمین دوره مجلس در بیشتر شهرهای بزرگ کشور به مرحله دوم کشیده شده است افزود : افزون بر تهران ، مردم بیشتر شهرهای پرجمعیت و مراکز استان های کشور به ویژه مردم تبریز، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، کرمانشاه ، رشت ، همدان ، یزد ،‌ ارومیه ، زنجان ، اردبیل ،‌ایلام، شهرکرد، سنندج و خرم آباد در مرحله دوم انتخابات شرکت می کنند.

دومین دوره انتخابات مجلس در مجموع در 98 شهرستان به مرحله دوم کشیده شده است که مردم این شهرها ششم اردیبهشت مانند مرحله نخست با شور و نشاط با حضور پای صندوقهای رأی در انتخابات شرکت می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.